8.7.06

Opět sny a skutečnost

Člověk sní. Žije pro sny, které si chce splnit.
Příležitost přijde, člověk se bojí. Jsem už připraven ? Opravdu jsem to chtěl ? Co když to nebude takové, jaké jsem si představoval ?

Co může člověk při příležitosti splnit si sen ztratit ? Pokud bude dávat pozor, tak vlastně nic.

Dva z mých snů si řekli, že příští týden je ten pravý. Buď řeknu ano, nebo stáhnu ocas mezi nohy a zalezu do díry.
Je lehké vzdát boj bez námahy.

Zmocnil se mě strach. Jsem už připraven ? Opravdu jsem to chtěl ? Co když to nebude takové, jaké jsem si to představoval ?


Bojovník světla ví, že nelze žít ve stavu naprostého uvolnění.
Od lučištníka se naučil, že musí držet luk pořádně napnutý, chce-li vystřelit šíp hodně daleko. Od hvězd se naučil, že jen vnitřní výbuch umožňuje jejich zář. Bojovník si všímá, že jakmile kůň překonává překážku, stáhne všehny svaly.
Nikdy si však neplete napětí s nervozitou.
Paolo Coelho - Rukověť bojovníka světla

5 komentářů:

Bob řekl(a)...

Ani slovníky nesmíme brát doslova.
Stanislaw Jerzy Lec

Venda řekl(a)...

Dnes to bylo jen jako podtrext ...
;)

Bob řekl(a)...

A na to si hned odpovim :)
Nevzdělaní lidé čtou rádi sbírky citátů..
Winston Leonard Spencer Churchil

Bob řekl(a)...

(to bylo reakce na muj komentar, ne na tvuj ;)

Venda řekl(a)...

ja rad ctu knizky citatu, tak ze i na me :)