25.7.06

Trocha stesti...trocha sexu

No.. :) Z Nevşehıru jsem stopnul auto az do Konyi. Chlapik byl velmi mily, takze me pozval na veceri a zaplatil mi listek busem az na jih k mori.
Dojel jsem tam pred pulnoci. Cekalo me 35 stupnu a 70 % vlhkost. V prvnim hotelu po me chteli 60 Eur na noc. Ehm. Vysmal jsem se jim. V druhem 30 TLI, ale byl ochoten snizit na 22 TLI. Pak uz jen po 25 TLI..
Nasel jsem si super hotylek s klimatizaci, vyhledem na more a te nejluxusnejsi ctvrti. Bohuzel bude dostaven asi za rok. Ale ve tretim patre byly krasne videt hvezdy.
Rano na plaz. Potil jsem se jako krava, mazal se kremem a lesknul jsem se jako prase. Ovsem to nenechalo klidne mistni hochy.
1. stal na utesu asi 5 metru nade mnou. hladil se na prsou a druhou rukou v kalhotech...divam se na nej, on na me....asi patnact sekund. Tak toho necha a jde.
2. Prisel, predstavil se. Bylo mi jasne, kdo to je. Jen tak si sundal tricko a zacal se hladit, pritom na me pomrkaval. Nejevil jsem zajem a zalezl do stinu pod utes. Prisel za mnou, zacal se bavit. Skoncil to vetou "A nechces sex?"
"Ne. Promin."
"Opravdu ne?"
"NE"
3. Asi 45 lety strejda sesel ze silnice ke me. Ptal se, jak se mi libi Alanya. Rikam, ze na picu (to mi nerozumnel) protoze je tu plno hotelu, drahych veci a moc lidi. Usmal se a rikal, jestli jsem byl ve meste. Rikam, ze ne, ze se opaluju a hned vypadnu, protoze to mesto se mi nelibi. On na to, ze muzeme se spolu projet a pak mit sex.

Tak nevim. Opravdu namazane telo kremem na opalovani a roztahnute nohy pro lepsi opaleni vnitrni strany stehen pusobi tak vzrusive ?

Jinak takzvana turecka riviera me vubec nenadchla. Bulvary plne blbin. Vse predrazene. Pripadal jsem si jako maso do mlynku. "Friend" jsem byl jen, kdyz me nekdo chtel dostat do hotelu, nebo do postele.

Jen jsem pryc. Stopem do Antalye (31 stupnu 61% vlhkost). Ted jsem na nadrazi a nevim kam jet dal. Do Pamukkale, ale jet to cele busem se ni nechce.

Btw. Pochopil jsem rozdil mezi "turistou" a "cestovatelem"


Güle güle.

4 komentáře:

Bob řekl(a)...

Tak vidis, to mate asi oba s Jancou spolecne :-) Po vas obou na dovce koukaji chlapi :-)

Venda řekl(a)...

:) No ale Jancu to mozna tesi. Me je to neprijemne ;)

Anonymní řekl(a)...

No o tom teseni bych pomlcela :) hvizdani na ulici neni nic moc :), ale asi nejsem tak sexy jak ty Brouco, prede mnou se este nikdo neosahaval :D

Venda řekl(a)...

to vis :) leta driny :)

:-*