21.5.06

...

Ano, byl jsem sobecký.
Ano, udělal jsem spoustu chyb.
Ano, ublížil jsem.

A dnes jsem za to zaplatil.

Na blog nebudu mít teď náladu a chuť.

A doufám, že jednou budu moci zůstat u toho, že jsem takový byl. Ne, že jsem, či dokonce budu.

život je někdy skutečně děsně posraný. ovšem čí vinou. Těžko plakat nad rozlitým mlíkem, když jsem ucho nalomil sám.

6 komentářů:

Bob řekl(a)...

point of no return?

Venda řekl(a)...

there is no reason. just my decision.....

a stejne jak vidis, dlouho jsem to nevydrzel

Anonymní řekl(a)...

je v tom zenska?? hej, zrovna tebe sem potkal na nadrazi v huline v ten den, kdy se se mnou po peti a pul letech rozesla zenska... nevim, proc to ale pisu;)

Venda řekl(a)...

2name. ano, ale mohl by v tom byt jeste kluk...ten v tim ale neni.
takze to jsi ty, ktery jsi psal, ze jsi me videl na nadrazi v Huline.

ja se ptal, kdi jsi :) kdi jsi ?

Venda řekl(a)...

proc jsem 2x napsal misto "o" "i" ?

Anonymní řekl(a)...

pasivni pozorovatel toho vseho.... a to "O" tam melo byt trikrat;)