11.5.06

Léto

Cítím ho.
Sedím na střeše v práci, počítač už spí a co jsem nedodělal taky.
Nad Prahou panuje klidný teplý večer. Nafialovělé nebe a křik vlašťovek, které si chtějí nalovit něco na večeři do postele.
Jde vidět skrz záclony do hostelu naproti a já se tak na chvíli stávám součástí životů jiných lidí. Zajímavý pocit.

Čerstvý větřík mě cuchá vlasy a mně je dobře.

Vypnul jsem, nepřemýšlel nad ničím jen nad tím, že bych chtěl být zase dítětem.

Když slyším vlašťovky, vybaví se mi prázdniny u babičky. Léto, voda, kůň, pes, bezstarostnost a vlašťovky. Nebo dovolená s našima u moře. Horko krácené ve stínu úzkých uliček a ze všech stran křiky vlašťovek....

Léto přichází.

Starší fotečka -ilustrační (španělsko 2004, Praktica BX, scanner Minolta DS III....) je to vyřez přesně 1/6 fotky....proto to není nejostřejší..ale je to pořád dobré ;)



Vlašťovky

1 komentář:

Anonymní řekl(a)...

Interesting site. Useful information. Bookmarked.
»