10.5.06

Uff

Ve škole - 16 dnů do odevzdání bakalářky. Nemám ani řádku, karta pro měření nefunguje. Zítra jdu do Cesnetu a tam mi pan docent Smotlacha řekne , že jsem buďmagor nebo smolař.
Fuka ze systémů a modelů mi neodpovídá na mail ohledně předběžného termínu...
V práci - opět nestíhačka. Vše, co jsem měl nastavené při minulém releasu, je teď jinak. Jedna proba nejede. Blbne. Do pátku mám mít práci hotovou.
Hlava mě bolí asi od toho podělaného zákroku minulý týden ve strahovké lize. Ale děsně.

Při přípravě večeře jsem se pořezal.
Prodal jsem scanner na kinofilm. Uvažuji o digitálu ? Vyhrají řeči narušitelů, že dlouho s klasikou nevydržím ? Inu na to si počkáme.

To je den.

tak dnes jen takový malý výcvak jménem Pokušení


1 komentář:

Anonymní řekl(a)...
Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.