3.5.06

Strahovská liga

Bubenečská paralela vs Tatra 613
Obě mužstva nastupují na vyšlapaný a léta pamatující strahovský umělý trávník. Všichni hráči jsou ve skvělé formě, hra začíná.
První poločas neproměnil nikdo šanci, která se naskytla a tak po změně stran stále 0:0. Povedlo se mi zachránit tři góly a jsem rád.
V druhé třetině se zápas začíná vyhrocovat. Začíná se víc faulovat i víc simulovat. Rozhodčí ztrácí kontrolu nad hrou.
Aniž bych se chválil, dovolte mi malou poznámku. Útočník Tatry, objede našeho obránce a vystřelí. Já se reflexivně odrazím a letím tak, jak to jde vidět v televizi :) Tentokráte ale účelně. Vyrážím špičkami prstů balón na roh, dopadám na zem a je mi moc dobře.
Pak ale znenadání...tuším že po nějakém faulu, na mě střelí, já vyrážím míč, který ale dopadá k nohám hráče Tatry a ten střílí. V tuto chvíli se nacházím na zemi za všemi možnými hráči a balón vidím jen jak kolem mě prolítne.
Druhý gól dostávám zanedlouho...a teď už ani nevím jak jsem ho dostal.
Pak přišla řada na nás a Miky (teď doufám, že to byl on) snižuje na 1:2. Dostáváme se do hry.
Zbývájí dvě minuty do konce. Tlačíme protihráče jak se dá.
Pak se ale hráč Tatry uvolní a s ním běží i náš obránce. Jsou již skoro u hranice brankoviště. Obránce nevypadá na to, že protihráči balón vezme. Běžím proti, slouzávám na zem, balón vypichuji, ale dostávám do hlavy kolenem od našeho.
Bolest jak sviňa. Před očima se mi rozsvítilo. Slzy se mi derou do očí..............
Z té tmy slyším jen "Je ti dobře?","V pohodě?".
Jdu pryč, nevím co je. Ale ta hlava kurevsky bolí. Rozseknuté meziobočí, rašící boule, ....
Přibíhá rozhodčí, vzpamatovávám se a říkám, že je to v pořádku.
Hrajeme dál.
Tatra má roh.
Staví míč, napřahuje a vší silou mě trefuje opět do hlavy........
Končím. Bolí to jak sviňa, pořádně nevidím. Dávám rukavice pryč a odcházím.
Ledový ručník na ránu, klepající se ruce jakožto pozůstatek adrenalinu ze zápasu, hlava třeští. Zima.

Zápas končí 1:2, Tatra vyhrála.

Jedeme domů, chci do postele. Není mi dobře. Je mi zima, začínají mě bolet zuby, smrkám krev.

2 komentáře:

Bob řekl(a)...

Chytal jsi moc dobre, skoda, ze jsme ti to pokazili :(

Elvard řekl(a)...

No ty vole... doufam, ze uz jsi v pohode.