17.5.06

Osobní příběh

Každý žije a bojuje za svůj osobní příběh. Pokud ne, je to špatné.
Každý bojovník světla ctí osobní příběh druhého, pomáhá v uskutečnění snů. Ovšem co nesmí (co by neměl), je nabádat někoho, že jeho osobní příběh a jeho sny jsou naprd a že jen jeho cesta je správná.

A proto změna no1:
Digitálci mají ode mě pokoj. Nikdo ode mě už neuslyší ódy na kinofilm. Ovšem pokud se mě někdo zeptá na můj názor, má ho mít.
Manažeři mají ode mě pokoj. Nikdo už ode mě neuslyší, že programátor je mnohem užitečnější tvor. Ikdyž si to stále myslím.
Buzičci (ve smyslu metrosexuálové) mají ode mě pokoj. Nikdo ode mě už neuslyší, že jsou buzičci. Já taky nejsem úplný zálesák.
..a plno dalších příkladů...
A schválně neříkám "nikdy"...protože vím jak to s "nikdy" dopadá.

A k tomu mi dopomáhej ty. Ty víš kdo.

Doufám, že mi to vydrží. Budu se snažit.




2 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

tvoje prvi veta mi pripomela utrzek jedne pisnicky, kterou jsem nedavno tocil donekonecna:

We only have one candle
To burn down to the handle
No matter what they say
If you live like a man, You live in tales you tell

z vlastni zkusenosti vim ze to neni snadne, ale drzim palce abys tvoril co nejlip...

Anonymní řekl(a)...

Drž se. Terka