4.5.06

Trouba měsíce

Ano ano, další kolo Trouby měsíce vyhrál můj spolubydlící, který tak sebral titul ménu druhému spolubydlícímu.
Vyhrál díky tomu, že v noci se bál chrousta, kterého vydával za můru, kterého následně zavřel do krabičky od filmu a nechal ho dusit celý následující den.
Zkoumal jej, jestli žije tak, že nechal hořet pod krabičkou zapalovač a až se teplem chroust "vzbudil" měl z toho obrovskou radost.
Po té, co jsem mu prozradil, že je to chroust, chtěl jej upálit za to, že k nám leze do pokoje a na moje naléhání jej nedobrovolně vyhodil z okna.
Jen doufám, že to chroust z třetího patra na beton přežil. Této mé poznámce bylo odpovězeno :" Já za to nemůžu, že neumí lítat, když spí."

Následně mi ale spolubydlící prokázal službu a dost mi pomohl, takže je to jen trouba.

Jinak by to byl magor.

Žádné komentáře: